Lill-lördag

Klockan är bara 14:08 (för allas info)
Dagen på förskolan går fort & jag har massa energi till annat.
Som den pedant jag är ska jag återigen gå på jakt efter (damm)råttor som kan finnas.
Men jag tvekar faktiskt på att det finns just nu.
Men just in case gör jag det.
Vissa kallar det att inte kunna slappna av.
Jag kallar de att leva i trevnad.
Haha.
Ja.
Synd att inte jag & min kära pojkvän har samma åsikt om städningen ;)

By the way.
Jag är sugen på en friss-tid.
Just.
Om sidådär 20 dagar fyller jag 23.
Ja...
Haha, ingen ålder på en gammal pärla.
Eller?
Nåja.
Jag älskar födelsedagar av hela mitt hjärta.
Kvällen innan är magisk & funderingarna går som de alltid gjort.
I detta fall kommer jag aldrig bli gammal i sinnet.
Nej.
Den dagen pirret försvinner kommer jag bli mkt besviken.
Men jag vet.
Jag vet att det aldrig kommer försvinna.
Som den egodag jag kommer fortsätta ha.
Slutar jag med ett foto på den bästa?


moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0