Min dag i dag.

Käraste vänner.
Jag e rörd.
Min telefon har gått i ett sedan klockan 06:20 i dag på morgonen.
Mitt varmaste tack till alla er.
Inte trodde jag att så många kom ihåg mig.
Tack söta ni.
Tack för alla sånger jag hört denna dag.
Tack för alla fina sms jag fått denna dag.
Tack för alla fina kort jag fått idag.
TACK
Och ja.
Jag låg vaken i natt & inte kunde sova.
23 år.
Japps.
Dags att leva livet som 23-åring å se vad de har att erbjuda.
Jag tror detta året kommer bli de bästa.

I kväll blir de kalas för Lina.
Japps.


Tårta & massa mys ska de bli.
Massa mys.


Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Grattis på din dag lina, tänkte att jag skulle vara först här iaf:P ha en bra kväll och ät massa tårta nu, för det får man när det är ens dag :D puzz å kram

2009-03-25 @ 16:57:13
Postat av: Heidi

Grattis igen!! Sjukt god tårta, ser det ut som!! Mmmmmmmm jag vill oxå ha =D Love.

2009-03-25 @ 19:50:01
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack sötnötar! =) Puuusss

2009-03-26 @ 08:52:04
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0