Tacka dessa Karlar.

Karlar är bra att ha.
Ja dom är faktiskt bättre än vad många tror.
Jaja.
Tjejjer kan bla bla bla.
Men tyvärr vill jag inte slita ut mina händer med borrmaskiner & dylikt.
Nej.
Dom ska ju användas till bak & städ.
Bullshit.
För att händerna ska orka bläddra bland stänger fyllda med kläder, lyfta skor osv.
Då måste de vila vissa dagar.
Nej,
Jag ser hellre på & sneglar lite när mannen jobbar,
Ja.
Så är fallet.
Idag blev de nya krokar.
Haha.
Ja.
Tänker ni.
Men nu kan alla mina vackra smycken hänga.
Hänga på en fin krok.
Karlar.
Dom är bra att ha dom.
I alla fall min karl.
En riktig Karla-karl.




Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vilken fin klänning!

2009-03-13 @ 18:31:10
Postat av: Lina

Tusen tack gumman!

2009-03-13 @ 19:38:42
Postat av: Heidi

Du killar de är jävligt bra att ha. Tyvärr måste jag fixa allt själv än så länge. Eller jag har ju min pappa som bor väldigt långt bort men som fixar ibland ;)

2009-03-16 @ 21:33:26
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0