Torsdag

Ja.
Då var det återigen snart helg.
Veckorna susar förbi & vid en närmare eftertanke känner jag min en aning gammal att jag tänker så.
Torsdag betyder mys framför tv:n med lite gott te.
Nej.
Min härliga förkylning har inte släppt än.
Så ett spinningpass är inte att tänka på nej.
Därför fortsätter jag min egoistiska resa med att tycka synd om mig själv.
Ingen annan verkar göra det längre.
Nåväl.
Lite snuva är väl helt normalt i detta avlånga land?
Eller?

Fast jag måste erkänna att jag trots detta lyckats med ett x-antal bra dagar i alla fall.
Lite trött på kvällen.
Övertrött kallas det visst så jag är som en 2-åring som inte vill sova när det blir dags för john Blund.
Roligt för mig.
Mindre skoj för S.
Nåväl.

En fika med Lina förgyllde min eftermiddag.
Fruktsallad & massa mys.
I morgon blir de shopping med Cilla & Lina.
För vissa.
Vissa har ju shopstop sedan oktober.
Som märkligt hela tiden bryts ;)


Fröken L.


Kommentarer
Postat av: Maria

åhh det e ju underbart med 2 åringar själv klassas jag som en 3 åring. är lite mer i varför då åldern. ;)

2009-03-12 @ 19:32:52
URL: http://vildangel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0