Bitter

Behöver jag säga att jag är bitter?
Att jag är less på att det ligger vitt på marken igen.
Att jag återigen fick säga hej då till våren som knacka på dörren.
Att mina brand new shoes som nästan nuddade tröskeln fick gå in i gen.
Att min underbara skinnjacka fick hängas tillbaka & fortsätta damma ett tag till?
Att min underbara vårkänsla försvann direkt.
Att Lasse fick stängas av i mina lurar (Lasse hör våren till)
Att jag återigen köpte vårblommor som inte längre gör sitt.
Att jag inte längre kunde se snödropparna ute?
Att fåglarna inte riktigt fick börja kvittra,

Som sagt.
Bitter

Kommentarer
Postat av: Maria

då är vi 2 hjärtat då är vi 2.

2009-03-02 @ 21:40:04
URL: http://vildangel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0