Balkongfix.

  

  

   ¨
Här sitter jag med ett stort Hello-Kitty plåster på ena tummen.
Nej.
Kära vänner jag har tyvärr inte gått & blivit händig.
Dagen som gått spenderades ju framför x-arbetet.
Men min karl, som är en händig en passade på & fixa lite mys på balkongen.
Sådan lycka.
Och ja.
Han är en händig en så jag ser det som att jag gjorde ett bra kap.

Nåväl.
Det ända som fattas är nu lite blommor, fix & trix och fina kuddar.
Här ska det mysas varma sommarkvällar med prat om ingenting,
en puss på kind
& massiv med gos.



Kommentarer
Postat av: maria

åhh vad mysigt det blev. :)

2009-05-10 @ 00:13:48
Postat av: Heidi

Ååå vad fint det blev!! Vill oxå ha en fin balkong =)

2009-05-10 @ 10:44:32
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Susanna

Otroligt fint!

2009-05-11 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0