Ckecks.

Att gårdagen blev lika som perfekt som en lyckad hårdag.
Ja, den var underbart bra & jag var mätt som en ko när kvällen var slut.
Men vad gör det när man smakat på den underbara vardagslyxen.
Den som känns lite extra bra när man möter ett leende av den som man håller hårt om.
Ja.
Då är det en stund man bara vill stanna tiden.
Jag trivs bäst i hans ögon.
Att vi gick en timme på willys & letade kex (ombyggnad pågår)
De gjorde inget.
KVällen blev precis som jag velat.
Att jag e perfektionist.
Ja.
Det är väl ännu en sak som inte chockar någon?
Haha.


  




Kommentarer
Postat av: Mim

Ser alldeles ljuvligt ut. Så sugen jag blev nu då!

2009-05-02 @ 14:54:26
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0