Här sitter jag & Jonson.

Här sitter jag.
I sttoorrr T-shirt hos Jonson.
Ja, det var en lyckad kväll.
Med allt vad de kan innebära.
Att jag blev full klockan 00.30.
Märkligt vin de där.
Men att vi rockade på Sivs.
Ja, de kan nog ingen missat.
Att jag snacka med vakten som jobbat tidigare i Vetis.
Känner du igen mej?
Jadu.
Bara den kommentaren kan man ju skämma sig grön på då han ständigt träffar alkoholpåverkade ungdomar.
Att jag Lina glömmer mitt kårkort.
Nuthead.
Och får springa hem till M för & hämta kortet
Ja, det svarar bara på hur bright jag var denna kväll.
Nu består det endast en nattmacka & massa snack med M.
Innan vi far iväg till drömmarnas land.
& antagligen vaknat med en huvudvärk som heter duga.


Tack för mig. Hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ooooh Uuuuh Aaaah!! O eller U? You think you know hun... Well you do!

Tack för en helt och fullt ut toppenkväll! Lööööv

2009-05-21 @ 11:23:05
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0