Husköp.

Att folk blir chockade av min facebook-status.
Ja, jag ville bara ha lite nyfikenhet.
Nope.
Jag ska inte köpa hus... ännu ;)
Men vem vet vad som händer när man ser huset man tänkt sig i hela livet??
Jag låter hus-konversationen stanna där.
Det blir bäst så.
Men i dag var det dock syster & hennes man som kolla på hus.
Huset jag hoppas de köper.
Huset där jag kan tänka mig sitta & ta en drink & se små sara-juniors & anders-barn springa runt & vilja leka med moster Lina.
Ja.
Det ser jag fram emot.
Att hon kommer döda mig för detta inlägget.
Ja.
Det är jag mycket säker på.
MEn vad gör de när de är min & mammas hemliga dröm?
Betyder de inte bara att vi är lyckliga för hennes skull?
Trodde väl de.



Fröken L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0