L.

Wow.
Vaknade klockan fyra av det fullkomligt öste ner ute.
Å jag som hade hört att åskan skulle komma kunde INTE sova utan låg & väntade.
Som tur var kom den inte.

Dagen till ära känner jag kommer bli piss-tråkig.
Den består av examensarbete, vilket jag inte alls e sugen på en dag som denna.
Nej.
Det kliar i mina fingrar & min cykel är redo för en sväng på stan.
Nej.
Nej kära vänner.
Ni kommer inte få se mig där idag.
Istället kommer jag sitta framför dumburken(datorn) & skriva tills mina fingrar är blå.
Ska man ha en examen så.
Pust.


Kommentarer
Postat av: Ranne

Aj du Lina. Låter inte allt för kul att exa på en lördag. Men jag ska tänka på dej så kanske de går lite lättare :)



Kram

2009-05-09 @ 11:04:07
URL: http://ranniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0