Landet.

  
  

Ja.
Även denna dag ägde rum på landet med underbara.
Finns inte så mycket att säga.
Bilderna föklarar min lycka & underbara natur.
Ja.
Landet är stället att bo på.
Ja.
Landet ska bli mitt hem en dag.
Den dagen kommer jag ha det största leedet på mina läppar.
Att jag trodde att jag skulle bli en stadsbrutta efter att ha testat Växjös puls.
Vetis kan nog räknas in lite i af.
Bullshit.
Jag är född & uppvuxen på landet.
Kommer nog alltid förbli en lantlolla.
En lantlolla med klass förstås.
Japp.






Kommentarer
Postat av: Mim

Indeed dear. Jag är nog allt lite kluven på den biten. Men vi kan säga såhär, ge mig landet och närhet till storstan så är jag nöjd. Fan så nöjd. Ses snygging!

2009-05-02 @ 14:53:30
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0