Min Malin.

Nu är jag hemkommen hos Malin efter plugg hos min kompanjon.
BIlder från kvällen kommer komma.
Jag vet att vissa kommer vilja se pinglan som faktiskt fyllde 25.
Jag ska med beskåda denna skönhet.
Jag befinner mig i växjöl-land ett tag till.
Jag är inte redo för att lämna henne än.
Jag är inte redo att lämna Malin för att inte ses på lång tid.

Det kommer fällas tårar ikväll.


Nu drar vi & våra fräscha fejs en runda ut.
Nej.
Idag tänker jag inte säga det.
Att vi faktiskt är snyggast på campus.
Trots den lilla bakfylla är de väl ändå självklart för alla att vi är det eller?

Kommentarer
Postat av: Mim

Min Lina.

Du är fin.

Du vet det va?

Tack för tiden tillsammans med dig här.

Jag sitter i skrivande stund och tittar på mina fina presenter. Min fina tårtspade. Fina, fina lilla Lina.

Kommer att sakna dig.

Det var lite vemodigt imorse, men även om mina dagar i Växjöland snart är slut så kommer jag ändå alltid vara dig nära.

- I ditt hjärta.

Du finns i mitt, för alltid.

2009-05-22 @ 14:02:25
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0