Morgonstund har guld i mun.

  


   

När man sover hos Mallan bjuds de på frukost.
En hotellfrukost med färska jordgubbar. Jummy.
Vi blev djupa & bjöd varandra till våra bröllop.
Fast vi somnat alldeles för sent & gick upp alldeles för tidigt gjorde de inget.
Vi skratta åt att vi hade ont i magen & kände oss sjuka.
Proppa i tabletter & sen till skolan.
Jag tog mitt pick & pack, lite lämnades ;)
För vi ses snart igen.
Det gör vi.
Vi känner varandra & skäms inte för något.
Nej, springer den ena förbi lite halvnaken gör det inget.
Skulle det råka ut en fis skrattar vi lite & säger
- Ojdå.
För det är så det är.
Vi älskar varandra & kommer alltid göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig naken som påklädd, fisig eller inte, du är finast och jag har alltid en underbar stund med dig!

2009-05-10 @ 17:25:50
Postat av: Lina

Anonym?! Jag antar att denna anonym heter Malin;)

2009-05-10 @ 19:46:12
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/
Postat av: Mim

Klart den/det gör :P

2009-05-11 @ 16:07:20
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0