Nya krafter.

Jag for dit jag alltid får nya krafter.
LANDET.
Denna underbara älskade idyll.
Mamma som var hemma & har semester.
Hon hade tid för mig.
En dotter som var i behov av kvalitetstid.
Jag var lycklig.
Skrattande, klädprovande & letande efter porslinsängar.
Ja.


På landet kändes doften av kossor.
Gräslukten som bara finns där.
En Leo vovve som det klappades & kramades.
Snoozande på små kissungar som bara är sååå söta.
Kunde inte gå därifrån när de små liven tittade med stora ögon.
Jag tackar min pappa.
Jag tackar min mamma
För denna underbara dag.
TACK!


  

  

  

  

  

Kommentarer
Postat av: mia

Svar; ja hon är jättesöt! =) hoppas du också hade en bra dag!

2009-05-30 @ 22:11:18
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Heidi

Åååå så söta!! Vi har oxå fyra kissemissar hemma!! Som jag inte har fått se ännu :( Men snart så ska jag oxå få snossa på kattungar om några veckor =)

2009-06-01 @ 17:53:37
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0