Stallvägen mys.

  

  

På Stallvägen var det mys som gällde.
Jag ber till Gudarna att väggarna är bra isolerade.
Allt som sades kommer stanna mellan de fyra väggarna.
För ja.
Så är det.
Att vi var sugna på B&J:s var väl bara alldeles för bra.
Två vänner, snack & massa glass.
Att vi båda hade ont i magen till morgonen därpå, spelar väl ingen roll när frossa står på schemat?
Nope nope.
En tripp till Ica hanns med. Som för övrigt vi alltid hängde med varandra back in the days.
Jag saknar de.
Hon saknar de.
Självklart hanns de med lite klickande på internetsajter.
Och nej, Malin.
Jag har inte bestämt mig än, fast det enda mitt pekfinger vill göra är att klicka ;)


Fröken L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0