Kattungar.

Sms mellan Mami & mig
Mami:
Jag är på katunngejakt men jag vet ju inte var de är,
hon bara lurar mig :/

Jag:
Åh, har hon fått kattungar?

Mamma:
Ja, det tror jag men var?
Har varit och krypit på alla fyra ute i maskinhallen,
hon gick in där.
Sen när jag var längst in gick hon ut haha där lurade jag dig.
Nu lurar hon i brygghuset.

En stund efter berättar mamma att hon hittat Tigras kattungar.
Två små bebisar.
En gul & en orange.
Nu är verkligen sommaren på väg.
Jag längtar tills jag får höra de små undren pipa.
Vackert & underbart.

Kommentarer
Postat av: Mim

Ja lite slirig var man allt, men Sash stod för det stora kalaset, eller Micks eller Emser. Det va en livad kväll och precis vad jag behövde. Dock behöver jag nog en och annan dos av dig snart!

2009-05-11 @ 09:19:00
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0