My life would suck without you

                                

  

  

  

Helgens bravader är över för denna gång.
En lyckad fest.
Mycket lyckad.
MIna vänner rockar.
Ett underbart vin kom i mina händer.

En sak är säker.
Jag tackar ticnet som kräver e-leg på vissa bokningar.
Då jag inte var sen att haka på en Metallica konsert.
Haha.
Aja, de hade ju varit ngt att komma med ;)
Tusen kronor fattigare.

Att jag fick en lättare hjärnskakning på köpet.
Det är väl sånt man bjuder på när man är värdinna.
Eller?
Ja, jag tackar & bugar.

Hotellets dansgolv var mitt & brudarnas.
Brudar kom brudar gick.
Vi var de som bestod helt enkelt.
Att en korv på efterfest kunde smaka så underbart gott.
Jag tackar & bockar.
Dig Elin!

Kvällen var underbar.
Tack alla ni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0