dagens

Jumpers låt spelas på min väckarklockan på mobilen.
Den ligger inne i sovrummet & jag orkar verkligen inte stänga av den.
Crap.
I dag är en dag då jag bara vill att klockan ska bli 20.00 så jag e hemma igen.
Det  bjuds på skolan helllaaa eftermiddagen.
Grupparbete EFTER 16.00.
Hur checkt låter de på en skala?
Var de någon som sa gilla läget?

Det enda som gillas idag är att det är svslappning på schemat.
Med det menas mjukisar, lugn musik & inga hårda stolar..
De är gynnsamt.



En kram till alla mina fina med.
Det hinns också med!

Kommentarer
Postat av: Pilla Sjöholm

Trodde jag skulle vara trött på Turkland efter detta, men inte... Jag har redan ångest för att åka härifrån och bara längtar till jag kan komma hit nästa gång! Så du kanske kan planera in en turkietresa till våren istället, jag är förmodligen här då med, haha!

2009-11-12 @ 22:08:42
URL: http://metrobloggen.se/holly85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0