Middag


  
  

  
  
  

Att gårdagskvällen var succe behövs kanske inte tilläggas?
Nej, bilderna talar för sig själv.
Det var grymt skoj i går.
Att några glas vitt gled ner gjorde det hela nog bara lite roligare.
Att Ken hade på sig en dolce skjorta fr x antal lappar, sålde oss.
Jodå.
Även klockan.
Att han även var lite såld på min nya Michael Kors gjorde mig lite stolt.
Nog visste jag att den e grymt snygg.
Nåväl.
Kvällen spenderades med prat, skratt & åter prat.
Ja.
Goda vänner kan inte slå fel.
Inte dessa i alla fall.
Att Ken, Babe & Jag fortsatte festen/middagen till sena natten gjorde den bara bättre.
Inget kan slå twister.


Kommentarer
Postat av: Heidi

ÅÅå vad kul det ser ut!! :)

2009-11-08 @ 17:10:47
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Cilla

visst var det succe gumman! det var jättetrevligt och uppskattades mycket! tack för trevligt sällskap och god mat! :-) puss och kram

2009-11-09 @ 10:34:36
URL: http://cillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0