Oj.

Det blev plötsligt på sådär riktigt.
Ett mail dök ner i inkorgen.
Examen 14 jan.
Hmm.
Idag känns de sådär konstigt nog.
Jag e överlycklig på alla sätt & vis.
Men lite dyster också.
Det blev så på riktigt nu.
Nu slits alla isär.
Alla fina människor jag lärt känna.
Flyttar till sina kärlekar & sina nya städer.
Vi kommer inte längre skratta åt roliga saker på bibblan.
Fnissa på lektionerna.
Nej.
Men som tur är har vi en månad kvar.. knappt.
Nu sjutton ska här fnittras med mina flickor & pojkar :)


  

Jodå.
Ännu ett steg från min första & underbara lägenhet i Slottstaden.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad kul!

Jag började oxå på mina lediga dagar o så innan jag började "på riktigt". Jag har ett vik nu men jag har fast tjänst i kommunen så det känns bra. :)

Härlgit med examen nu! :)

Kram!

2009-11-09 @ 12:49:33
URL: http://baraannikas.blogg.se/
Postat av: malin

Jag vet gumman det är på riktigt examen börja närma sig med stormsteg oj oj oj oj :P kramar

2009-11-09 @ 17:24:47
Postat av: Jonson

Jag lovar, du kommer inte sakna pluggandet. Klart man saknar sina vänner. JAg saknar ju dig.

Stort grattis till din första riktiga anställning och blivande examen gumman.

Det är du värd flera ggr om!

Pusssss

2009-11-11 @ 22:19:50
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Viktor

Det kommer bli tomt på campus.........

2009-11-12 @ 10:48:40
Postat av: Pilla Sjöholm

Herregud är du redan klar? Du började ju typ... förra veckan?!?! Men stort grattis!

2009-11-12 @ 14:12:20
URL: http://metrobloggen.se/holly85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0