Bara för att.

Nej.
Jag fick en snilleblixt att det är lika bra att slänga ut ett inlägg.
Nej jag har inte brutit benet eller något.
Nejdå.
Bara inte haft tid.

Gårdagen tänker jag inte nämna då den bestod av krabb, krabb & krabb.
Så jag tänker låtsas som att det faktiskt aldrig var tisdag denna veckan.
Märkligt nog.

Ah, by the way så har jag ett sug i dag.
Sug efter värme & sol.
En vecka räcker för min del.
Jag vill använda mitt vita hårband igen.
Känna medelhavets härliga vatten.
Grancan är billigt nu.
Babe?


Kommentarer
Postat av: Ranne

Jag är också sjukt sugen på en utlandsresa. Ska försöka få in en lagom runt examen, bara mannen är någorlunda ledig från skolan då också!! Men nu längtar jag efter sol, värme, salta bad, varma kvällar/nätter, god mat och gott vin, shopping och jag till o med längtar lite efter flygrädlsan som innfinner sig blandad med förväntningar!

2009-10-07 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0