Hundar

Det känns som att rummet i ära är helt dimmigt.
Jag vädrar & fryser.
Jo för det är så.
Jag är hundvakt till Sebbes Mums hund.
Wesly.
Han har lång päls & skitar ner.
Men jag tycker om han ändå.
Han e söt.
Han en lite sjuker & äter pencilin.
Det jag INTE gillar.
Är att han av medicinen släpper pruttar stup i kvarten.
LÄTT Wesly att läsa om hälsa när du ligger & pruttar.
Nej.
Detta gillas inte en dag som denna.
Att gå & vara halvt illamående.
För dom som inte vet är hundars fisar otroligt underskattade.

En liten promenix på detta kanske.
En utvädring kanske.
Bli bra i magen snälla du.

Kommentarer
Postat av: Jonson

Hahahahaha! Jag dör, nu fick jag mig ett gott skratt här i soffan. Jag vet verkligen hur hundpruttar kan stinka, för vi har en vän vars hund heter Tello, och jeeeses vad den hunden kan prutta.

Att min prinsessa aldrig släpper väder är just för att hon är en prinsessa utan dess like. ;)

2009-10-15 @ 22:03:27
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0