Jag älskar dom.

Nu är vi uppdaterade igen.
Cilla, Carlberg & jag drog en fikapå stadens innecafe´.
Mycket folk?
Jo, jag tackar jag.
Smockat av skitsnack där inne vill jag lova.
Nu vet vi vad som händer i våra liv
& att vi såg en kändis var bara ett litet plus i kanten.
Plus i kanten de gillar jag. 
Dock glömdes kamera & allt vad de heter.
Även brudarnas kameror verkar de som, eftersom inga kort knäpptes ;)
Älskar dessa brudar.
Kärlek är häftigt.

Nu ska jag avnjuta min sista lördag med långt brunt hår..eller?
 

                                              


Kommentarer
Postat av: Cilla

gullig du är gumman! älskar dig också, hade en jättemysig och härlig fika! :-) kändisar är inte fel.:-)

puss puss

2009-10-19 @ 14:54:38
URL: http://cillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0