Julen.

Det är redan tisdag & jag funderar över julen
Jodå.
Julklappar ska väl börja tänkas på i tid.
Då S & jag tagit steget i både sambo liv & förlovning är detta på tiden.
Jodå.
Nu har jag föreslagit att vi ska önska oss saker tillsammans i jul.
Vuxen som jag är har jag sagt att vi kan önskar oss en hushållsmaskin.
Haha.
Bull tänker ni.
Sanning tänker jag.
Dock är mina krav ganska stora angående denna produkt.
Jodå.
Det duger inte med vilken som helst.
Nej.
Jag ska ha den.
Annars vill jag ingen ha.
Punkt slut.
Den kostar säkert några extra lappar BARA för att den har snygg desigt.

Slutpoängen blir då alltså att säkerligen kommer få köpa den själv.


Vill ni komma på nybakat hos mig?



Kommentarer
Postat av: Heidi

Herregud har vi kommit så långt i vårt vuxna liv att vi önskar oss hushållsmaskiner?! Ja det är då väldans vad tiden går. Jag har nog inte kommit till denna punkt. kanske för att jag inte är sambo med min drömman som du är :)

2009-10-27 @ 18:13:43
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0