Mami.

Det är väl ingen nyhet.
Att jag e så otroligt tacksam över min familj?
Nej tror inte de.

Nu ser jag inte min mamma på en hel vecka.
Vilket känns som en evighet för mig.
Hon om någon är verkligen värd en resa till NY.
Att bara få rå om sig själv.
Så som hon alltid gör med oss.
Bara göra de hon & hennes väninna har lust med.
Jag önskar att dom tar en kaffe på något mysigt kafe.

Hon är värd allt min mamma.
All kärlek vill jag ge henne.
Jag tackar gud för att hon visat mig de finaste som finns.
Kärleken.
Och ja.
Jag har blivit sentimental på äldre dar.
Jag kommer sakna mig mamma grymt mycket när hon åker.
Vem ska jag nu ringa till minst 2 ggr om dagen.
Hon är bäst min mamma.
Helgrymmast & snyggast i världen.
När jag blir stor.
Då ska jag baskemej bli som henne.





Kommentarer
Postat av: Cilla

ja det är tur vi har våra mammor, de är underbara! :-)

hehe ja kanske det, men vet i tjyven om jag kommer i din klänning, men kanske annars! :-)

puss

2009-10-22 @ 20:20:08
URL: http://cillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0