Mina fina.

  
  



Några timmar efter sitter jag & suger in av allt som hände.
En riktigt klockren kväll.
Tre vänner vars trutar gick i ett från klockan 19 till efter midnatt.
Även en repa hanns med på staden.
Då det konstaterades att de inte fanns ngt vettigt där.
Ett fullsmockad Hotellet, dygnraka människor.
Jodå.
Vi var lite lyckliga över att det faktiskt inte var vi.
Precis.
Jag är full i hjärtat.
Som jag alltid blir när jag får kärlek av mina fina.

Men jag lovar er.
Ni andra.
Det planeras en vild fest.
En fest tillbaka några år.
Ja ni vet vad jag menar.
Lite karate sådär... ;)
Med andra ord.
Kallekalasknacke-fylla.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jo en kallekalasknacke-fylla skulle inte sitta fel. Verkligen inte! Jag längtar!! Love you!!! <3

2009-09-27 @ 19:14:25
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jo en kallekalasknacke-fylla skulle inte sitta fel. Verkligen inte! Jag längtar!! Love you!!! <3

2009-09-27 @ 19:15:02
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0