.

Ah.
Det verkar som att det var en storm i natt.
Jag vaknade av ett skutt när det slog emot fönstet.
Till och med S vaknade.
De tillhör liksom inte till vardagen.

Jodå, en karl som försover sig till fem i sju.
När arbetet börjar vidd sju.
Det är snyggt.
Men han var snabb.

Så nu sitter jag i vår Crib & har bröd på jäsning.
Trevlig förmiddag med mina arter ska de bli med.

Om bara magen & min kropp ville samarbeta lite, så vore de toppen.
Nej.
Det blir ett samtal med fröken Karlsson.


Nej, det var inget smaskigt i detta inlägg nej.
Men de var det för mig.
Tack för mig , hej.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Nee vi var inte ute, var inne på skolan.. men ni kanske inte har samma alla då? tror det var ranne och en en annan mörkhårig tjej.. men kan ha sett fel.. hehe..

härlig dag det låter som att du har! härligt.



puss

2009-09-29 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0