Hajk.

Varma koppen är framme & hembakade frallor är på tining.
Jodå.
Det sägs att vi som läser utomhusped. ska på hajk.
Haha.
Jag kan skratta nu när jag vet att jag sitter inne med tända ljus.
Men i mon kommer jag ABSOLUT inte göra det.
Nej.
Inte speciellt när natten kommer spenderas i vindskydd (egenbyggt).
Att jag e en hejare på de mesta, ja de får vi verkligen hoppas nu.
För just i denna sekund undrar jag om jag faktiskt kommer överleva en natt....
En natt som kommer vara så inni bombens kall.
En natt då man inte kan fluffa till kudden lite.
Nej, en natt där jag kommer ha barr i håret & känna daggen på handskarna.
Brrr..



Kommentarer
Postat av: ranniz

Vad glad jag är att jag inte läser utomhuspedagogik när jag läser detta :S

Hoppas på att natten blir varm, ni får tränga ihop er! Kramar

2009-09-20 @ 22:08:45
Postat av: Jonson

Hahahahaha Lina på Hajk! Jo jag tackar ja. Det är en syn jag skulle vilja se. Hoppas det gick bra iaf. Och att allt annat är bra med dig min solstråle!

2009-09-22 @ 09:19:08
Postat av: Heidi

Fy fan vad hemskt!! Stackars dej Lina. Jag hade dött!! Fast när jag pluggade geografi så var vi tvungna att åka på värsta studieresan. Och det var kallt. Även om vi fick bo inomhus men det var värsta hemska stället som vi tror spökade i. Som tur var det bara en natt. Fast jag tror jag hellre gick igenom det än att vara på hajk. Aldrig hajk i hela mitt liv!! Vad tänkte dom med?! Hoppas du överlevde!! Pussss

2009-09-22 @ 11:34:55
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0