Hemma igen.

  
  

Ja.
Jag är numera hemma i mitt egen näste.
Behöver inte längre ha underställ på mig.
Dock se jag med leende tillbaka på de.
Åjo.
Visst finns de stunder då man känner för att bryta ihop.
Visst gillade jag INTE äckel-dasset.
Jag kunde inte sova.
Men förutom de.
Det var varmt & skönt & jag spoonade med Madde & Malin.
Jodå.
Det tackar jag för då det flamsades & fnissades en hel del.
Jag tackar Simone som hade bra men snuskiga godnatt sagor.
Jag tackar mig själv som klarade detta.
En stor eloge till mig.
& stort tack till alla.

Men njae.
Jag tror inte att jag ska sova vindskydd den närmsta tiden.
Nej.
Jag gillar min säng & rummet.
Där kan man bara vrida på en knapp så blir de varmt.
Jodå.
Det är mer gynnsamt.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tackar Gud att du kom hem välbehållen. Förlåt att jag inte frågade hur det gick igår. Herregud vilket minne man har. Helt kasst!! LÄngtar till helgen <3

2009-09-23 @ 10:57:05
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0