Långt från glitter & glamor.

Det är lite varning på mig idag.
Är uppe i ottan & har redan plockat undan en massa skit, bäddat, fixat disken..
Mmm, den kan göras lång.
Men min housewife-bitch lista är lång i dag.
Långt ifrån glitter & glamor.

Ska handla på Willys med vagn.
Bara det betyder dyrt & mycket.
Suck.
Denna månaden börjar bra.
Men det kommer vara fint i eftermiddag när jag bestämmer mig för att träna en skvätt.
Min kära mor kommer rädda mig några timmar på förmiddagen då det väntas stan en runda.
HON ska köpa en ny smidig laptop.
Det gynnar henne en dag som denna.
Meningslöst inlägg..
Men jag försökte kanske bara få fram att jag ska vara liite duktig i dag.
Är man superduperäckel pedant så gäller de att hålla på..

Så där ja.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du är så duktig så =)

2009-09-25 @ 10:14:37
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Känner igen det där du...Pedanter, det är vad vi är!!

2009-09-29 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0