Locka mig inte.

Jag är trött & somnar när som.
Våfflor & Söndagar är ingen bra kombo.
Nej jag sitter som om jag inte sovit på dygn.
Det var min kära karl som troligen slängde i sömnpiller.
Han kanske är trött på allt tjat från min trut.
Dag in och dag ut.
Jodå.
Det är förstående.
Mycket.

Annars är de för mycket mat helt enkelt i min mage?
Min vän kallar de mat-koma?

Lite upppiggande music ur högtalarna kanske?
Kanske en pepp dricka.
Lite
popcorn?
Sen är jag nog på G.
Just nu är sängen väälldigt lockande.
Farligt.




Kommentarer
Postat av: Jonson

Ah JÄTTENAKEN!

Man brukar vara det när man badar så man blir ren Lina ;)

2009-09-06 @ 18:56:43
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Cilla

hehe ne blues är väl inte en av favvona direkt! hehe..

härlig helg du verkar ha haft! myyyss.

puss

2009-09-06 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0