Bra jobbat grannen.

Jag sitter & lyssnar på Timbaland/Katy Perry.
Även kallad min nya favvolåt.
Mina ben vill bara lattja på dansgolvet.
Dricka alldeles för många drinkar & gå in i dimman.

Min vän Tobbe messa innan att det var fest två hus ner nästa Lördag.
Att jag kommer infinna mig hos han då behöver jag inte ens nämna eller?
Jag ska dricka alldeles för många drinkar med mina vänner,
Skratta.
Ta kort där vi tror att vi är skitheta.
Fast vi egentligen bara är skitfulla & flötiga.
Toasnack om grejer på festen.
Jodå.

Mina vänner & vapendragare.
INTE en chans att ni bangar denna fest?
Okidoki?'

Det bästa av allt är att jag inte har en snygg outfit att ha.
Vad betyder detta?
Nya kläder till mig.
Wonderful.
 Jo. För detta råkar vara han. Kör han samma på Lör?

   Sushi. DU ska med. Inga protester.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jasså e det fest..ska fundera på det...men det låter helt klart intressant! Då kör vi väl bra musik å dans som förra gången??

2010-04-16 @ 19:12:38
Postat av: Cilla

hihi klart det måste bli bra musik å dans ju! jag ska kolla upp om inte jag kan komma ifrån!



puss

2010-04-16 @ 19:46:46
URL: http://cillaaa.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag som var bjuden för en gångs skull. Skit att jag är kvar här!! Hade varit så kul! Men som sagt det får bli en annan gång!

2010-04-16 @ 22:13:39
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Lina

Sushi. Klart vi kör.. haha. Den festen var galen.. (efterfesten då :P )

2010-04-17 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0