Cry Baby?

Jag kan inte riktigt förstå varför jag inte kan sluta drömma?
Att en resa hade suttit som klippt & skuren är bara faktum.
Det kommer inte bli ngn.
I alla fall inte förrän februari 2011.
Hur sjukt långt tid är det inte dit då?
Galen är det rätta ordet.
Inte ens en sista minuten i sommar kommer infinna sig.
Det suger.
It really does.

Finns varken tid eller pengar.
Eller tiden & pengarna kommer läggas på andra saker.
Bra så.

Men fröken Lina.
Svälj då detta & var nöjd sen.

2011 kommer vara ditt år.
Västindien, Dubai?
Så.
Nu är det sagt.



Nej.
Den rosa bikinin kommer infinna sig i Sverige hela sommarn.
Trist men sant.

Så nu känns det bättre när jag cry-baby:at lite.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Har du några planer för midsommar? Vore roligt och hitta på något tycker jag :)

2010-04-15 @ 09:13:08
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0