Kvällen.

Hemma i  min soffa.
Det blev både det ena & det andra i dag på stan.
Jodå.
Sebbe hittade sin cykel vilket innebar att han är nästan 10.000 kr fattigare.
Jag å andra sidan stod & gapa av förvåning då han tyckte att jag skulle gå in på Gina & handla lite.
Jo jag tackar ja.
Kom ut med en liten kasse därifrån ja.
Legging & lite annat stuff.
Kunde lätt köpt för x antal lappar.
Men med en plånbok som ekar blev inte fallet så.
Nej.

Nu väntar jag på fina vänner.
Klingar fint en kväll som denna.
Beställa hem lite fint käk & bara vara i kväll ja.
Härligt.

Kommentarer
Postat av: Jonson

Ja herregud detsamma kvinna! Du är ju toksnygg! Märks att du har trimmat din kropp på gymmet ;) POSS

2010-04-04 @ 13:44:26
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: cilla

Gumman ni är så fina också. Är glada ni är våra vänner. Tack visst var den! :-) tack för igår! Puss

2010-04-04 @ 14:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0