Drömma är väl alltid oki?

Jag kan ändå inte riktigt släppa att jag inte kommer åka till värmen i höst.
Nu skakar ni alla på huvet & jag kan förstå detta.
Jag har bröllop & hus inom ett räckhåll men inte nöjer hon sig med detta?
Nej.
Tydligen inte.
Men jag kommer inte åka.
Nej.
Men det finns väl ingen som säger att man inte får drömma?
Jag skulle inte byta en resa mot allt som väntar för allt i världen.
Vi kommer inte att åka på ngr år nu.
Det vet jag.
Det finns liksom inte tajm för det när det är husbyggen & allt.
I stället kommer jag få ett underbart hem med min blivande man...
Men jag skulle bara vilja blunda & öppna ögonen
& se huset där.
Meeennn.
Jag har lärt mig att det inte riktigt funkar så, nej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0