Enligt Sofie är det helt oki.

Jag har för tillfället svårt att snacka om ngt annat.
Något annat än.
Dekorationer.
Ringar.
Frisyrer.
Mat.
Tårta.
Plats.
Vigseln.
Fotografering.
Klänning.
Sebbes kläder.
Bröllopsbukett.

Men jag stuntar i det.
SOFIE sa till mig, som själv för ca en mån blev fru.
Att det är helt oki att det är det enda man tänker på & pratar om en tid innan.
Hon säger även att man inte riktigt fattar det. Att det är så stort för en.

Tack Sofie!
Jag lyssnar på dig i denna stund du visa kvinna.
Du kan din sak.


Att hon & hennes Calle var vackrare än en fin vinterdag/sommardag you name it är bara sant.
Vackrare fanns inte.



Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag tycker oxå att det är helt okej att bara prata om bröllop!! Jag menar det är ju typ det häftigaste du ska göra i hela ditt liv. Det är din dag!! Fatta att det är helt okej att bara ha det i hjärnan!! Det är ju så häftigt och härligt att du och Sebbe ska göra detta!! Mycket kärlek till er båda <3

2010-08-12 @ 13:41:02
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag håller fast vid min sak :) Vill så gärna träffa dig snart vännen och prata om allt som ni håller på att planera inför er stora dag! Det kommer bli den bästa dagen i ditt liv! puss

2010-08-12 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0