Glömde nog...

..säga att jag har min bröllopsklänning hemma nu.
Nu är det verkligen på riktigt.
Jag Lina har en egen bröllopsklänning.

Vilken känsla att se sig själv i en brudklänning.
Att få prova allt det man bara tidigare drömt om när man var liten & lekte barbie.
Nu stod jag plötsligt där & såg mig i spegeln.
Magisk känsla som nog inte går att beskriva.
Jag önskar att alla (läs alla som vill) får stå på den avdelningen.
Sebbe var snyggare än någonsin & jag längtar redan efter att få se honom i kläderna igen...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad kul! Vart köpte du klänningen?

2010-08-24 @ 16:02:21
Postat av: Lina

På samma ställe som du Sofie ;)

2010-08-24 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0