Storstädning.

Ehm.
Ja nu är det ju så att jag i alla fall har storstädning en gång i veckan.
Men nu kör jag rubbet.
Garderober.
Fixar nytt i fönsterna.
Byter plats på prylarna.
Det blir fint, stilrent & lantligt.
Jodå.
Det är nog det som jag känner mest för just nu.
Lantligt.
Och jag kan längta till julen med allt pynt.
Dock längtar jag till julen i år av ett annat skäl.
Men det ska vi inte prata om nu.
Nej.

Garderoben däremot.
Halleluja.
Jag har nog slängt minst 2 kassar nu.
Det känns inte riktigt bra i själen men jag måste.
Jag vet att den kloka Jonson en gång sade till mig att inte slänga kläder.
Men jag har ingen plats?!
Och hoppas att jag aldrig mer kommer vilja använda dem igen.

Så nu ska det slängas i kväll & med kassarna slängs minnen.
Att jag har svårt för att kasta??


Kommentarer
Postat av: Malin Jonson

Hahahaha! Du är ju för söt darling! Men vet du, jag kastar också. Jo det är sant, jag gör det! För när man trycker in plaggen i garderoben och får smälla igen dörren för det är för trångt, ja då vet man att det är dags att rensa ;)

2010-08-11 @ 19:36:25
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har samma problem jag också, har för mycket kläder men ändå så vill man ha mer :) Vi brukar ha klädbytar dagar i vårt gäng, då behöver man inte slänga allt. Då går ju en hel del åt till användning igen :)

2010-08-12 @ 17:50:59
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0