18 december.

DOM HAR TAGIT HONOM.
Jag visste att det skulle vara i dag.
Men jag spelade med i går och idag.
Sebbe trodde han och BM skulle chacka kläder.
Så blev ikke fallet.
Jag känner för dig babe.
Nyss kom en kill inrusandes och skulle ha mössa.
Och bara tack-hejdå.

Nej, jag hann inte med en konversation.
Inte ens jag som för övrigt annars är relativt snabb i käften.


Förövrigt skickades konstiga sms till min mobil.
Lätt att dom snott mobilen från honom.

Puss+nu+går+jag+i+skogen.;)
Ehm.
Nej jag fattar ingenting.. grabbar?!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Mmm tänk vad fort det har gått! har två dagar kvar nästa vecka, men sen blir det till att flytta hem igen! Så skönt!

2010-12-18 @ 17:45:27
URL: http://cillaaa.blogg.se/
Postat av: Malin Jonson

Hihihi vad söt du är hjärtat, behövde den responsen där kände jag. Vad ska ni göra på nyår? Vi ställer till med stor brakfest, det är väl sådär lagom kul att planera innan kvällen är kommen.. Men ett sjujäkla party lär det bli!

Puss min vackra mö!

2010-12-20 @ 16:52:44
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0