All I want for Christmas.

Jag har detta året lagt ner allt som har med klappar att göra.
Nej där ljög jag.
Kanske har jag blivit vuxen & insett att kärlek överväger allt.
Klappar kommer inte ens i närheten.
Nej.

Men Tomten får mer än gärna sätta in sådär 650,000 kr på mitt konto.
DÅ kan jag dra igång huset direkt.
Annars önskar jag mig också ett kök, lantligt med en köksö.
Fina spegeldörrar.
Även en dubbel-dörr tack.

Jag vet att det inte kommer infinna sig varken pengar, eller ett hus när jag kollar ut i mon.
Men jag har fått min klapp.
Tidigt.
Jag kommer "få" min man i början av nästa år.
Vilken klapp.
Att få gifta sig en vinterdag.

Den klappen är svårslagen.
Att alla mina nära & kära kommer närvara gör det bara ännu bättre.
Kan bli svårslaget till nästa år...

     


Julen 2009



Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag vill ha en dator 14 tum. Eller hur man nu förkortar det ;) Näää ville ha en mac innan men nu har jag helt ändrat mig tycker de är så krångliga. Mina kompisar har den och när man ska ta upp dokument och skicka fram och tillbaka är den inte bra. Men om man inte ska göra det så är den ju kanon. Snygg oxå ;) Gillar utseendet skarpt på macen men utseendet är ju inte allt ;) GOD JUL!! PUSS!

2010-12-24 @ 11:03:15
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0