Säger då det.



Alltså jag kommer ihåg när jag satt i köket hos mum and dad & sa att skulle jag gifta mig.
Ja då skulle jag baskemej göra min egen tårta.
Med X antal våningar.
DUMASS säger jag  i dag.
När sjutton hinner man göra sin egen tårta? Om man ska ha mer än 10 pers?

Mellan fotografen?
Innan frisören?
Innan luchen ( som säkert ändå inte kommer hinna intas).
Innan fotografen?

Ja. Käre nån.
Däremot bakar jag gärna tårta till ngn som ska ha ett litet..
Max tio.


Så fina gäster.
Jag är ledsen att ni inte kommer få min tårta.
Ni kommer få en som är hundra gånger bättre.
Tro mig.
Jag har ju själv smakat den :)

Kommentarer
Postat av: Vici

Den personen som ska göra den är ju väldigt duktig på sin sak :) hoppas det går bra med allt planerande. Lycka till :)

2010-12-02 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0