Tlött.



Det luktar Sköljmedel & Rengöringsmedel av doft av lavendel.
Nu har jag slängt mig i soffan & hostar då & då.
För det är väl inte av den överkonsumeringen av både skölj & rengöringsmedel?
Nej då.
Faktiskt inte då jag har en eländig förkylning som vägrar släppa.
Jag har fortfarande lite ångest för att det var rörigt när tjejjerna kom hit i Lördags.
Kan jag skylle på att det var fullt upp hela dagen innan?
SPelar ingen roll.
Höga krav.
Jodå.
Men min fin fina vän Malin sa fina saker innan.
Jag ska tänka på detta.
Tack Finis.


NU ska jag slappa i soffan med förkväll.
Nice.

Kommentarer
Postat av: Malin Jonson

Du är fin!

2010-12-11 @ 14:39:18
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0