Friday.

Det är Fredag & jag har helg nu.
Dock ska möbler ut från lägeheten och nya ska in.
Detta innebär att min lilla (läs stora) förrån på make, cremer & lotions ska ut.
Seperationsångest.
Men de enda som får stanna med kärlek är Body Shop, Clinique, Make up store & Id.
Punkt.
So what säger ni.

Kanske är dags att fixa nu då?
Lite music som gör att det går lite lättare?
Eftermiddagen till ära spelas denna:

http://www.youtube.com/watch#v=rhwPbbs5X9w&feature=related

Tydligen kunde jag inte lägga upp den.
Denna nya dator är hellt fucked denna dag.
Tackar för den ja.




Kommentarer
Postat av: sis

Guu va bra att du städar... Du kan bara ge det du inte vill ha till mig... :D

2010-02-12 @ 17:34:28
Postat av: Heidi

Näää har du köpt nya möbler? TIll hela lgheten?! Wow i sådana fall vad lyx!! Oj jobbigt att ta bort allt smink. Gjorde det lite förra veckan faktiskt men det är skönt när det är gjort. Då har du ju en anledning till att köpa nytt hahaha! ;) Love!

2010-02-13 @ 09:35:45
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0