Måndag.

  

Måndag morgon & jag är nöjd.
Har fortarande inte kommit ut på min promenad.
Nej soffan är fortfarande för skön för att gå ifrån.
Jo för det var visst så jag inte kunde hålla fingrarna borta i helgen ändå.
Nej. att det finns en underbar Make-up stor som jag bara vat tunvgen att handla lite i.
Annars gick jag fort förbi alla skobtikerna med mäktig bostäver utanför REA.
Det sög & jag blev lite ledsen.
Men va tusan.
Jag shoppade lite annat till lägenheten.
Bra gjort där Lina.
Mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahaha! Bra gjort där Lina ;) mycket smart!!

2010-02-01 @ 08:53:49
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Pilla

Åh, det nyckelskåpet är så fint! Kollade också på det, men sen insåg jag att jag inte har något hem att hänga det i... Hmm... Det nyckelskåpet och andra saker i samma serie finns i Sävsjö på Outlet 127, ligger utmed väg 127. Kolla in där, om du inte varit där. Min kusin och hennes kille som har den butiken, finns massa mysigt och billigt! Kram kram!

2010-02-01 @ 14:41:11
URL: http://metrobloggen.se/holly85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0