Han & Hon.

Jag ska nog överaska min karl någon dag.
Japps.
Inte med två glas vitt eller så.
Nej.
Jag vet inte riktigt med vad än.
En middag & sånt har jag redan gjort.
Hade jag haft tid & pengar hade jag lätt tagit med han på en resa.
Bjudit han för jag älskar han.
En solig semester.
Bara han & jag.
Det hade verkligen varit något.
Men jag ska ge han något annat fint.



By the way.
När jag tog examen fick jag underbara presenter av han.
Han lovade mig även kärlek livet ut.
Hur vackert är inte det då?
Jag vet.. knäsvag är ordet..

Kommentarer
Postat av: Jonson

Fan va fint gumman

2010-01-20 @ 15:21:13
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: sis

VAA!! Har han friat????

2010-01-20 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0