Tusen tack.

Tusen tack världens bästa Viktor.
Han är helt klart en gosse som är galet nice.
Han skämt är laddade med tusen ton krut & man kan inte annat att le.
Att han har lovat mig att vara min för livet gör det bara mer gynnsamt.

Jag tackar han för den goda kycklingsalladen & kladdkakan som gled ner i våra strupar.
Jag tackar för den fina examens-middagen.

Helt klart en gosse jag kommer sakna när jag lämnar Universitetet för gott..

Men jag vet att han e kvar ett tag till..
Det gör att vi faktiskt kan ta en roadtrip till Viktor..

Kommentarer
Postat av: Viktor

Lina!

FÖr det första - det var sååå lite så!! För det andra;det är du VÄRD! För det tredje- det var grymt trevligt! För de fjärde; tack tack - orden värmer och jag blir generad!!



Måste göras om!

2010-01-12 @ 23:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0