Ifrågasätta sig själv kanske?

Ja.
Nu är det dags att jag ifrågasätter lite.
Sedan klockan 15.10 har jag hunnit med en timmes promenad.
Bullar på jäsning.
Kakor färdiga.
Kakor i ugnen.

Okej jag e beroende.
Kan man vara bakoholic.
Innan kvällen är slut ska jag även ha bakat frallor, bröd.
Samt en powerwalk med syster.
24 H på ett dygn är en gnutta för lite för mig.

Jag har lovat mig själv att inte en kakbit ska ner i min strupe.
Har funkat sen den 15:e i af..
Nu är det bara att vänta och se.


Kommentarer
Postat av: Malin Jonson

Måste vara underbart att ha din syster hemma igen :) Att ni båda 2 är på samma plats nu. Själv ska min syster flytta alldeles alldeles för många mil ifrån mig. Längre bort än vad du är tom.



BH 90210 då'ra. tror det börjar runt 16-tiden på fyran. Alltså dom e så jävla balla, jag fastnade idag igen!! :D

Balla precis som du o jag babe ;)

2010-07-28 @ 20:44:53
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0