Lördag.

Jag lyssnar på en tjej på nätet.
Hon är grym på Gitarren & även hennes voice är underbar.
Crille undra hur det gick för mitt gitarrspelande?
Ehh.. Haha.
Jag fick säga lite snyggt att det har en paus?
Eller?
Nej,
Jag orkade inte lära mig.
Kan man inte bara kunna en sak?
Utan att behöva traggla flera gånger om??

I dag ska vi bege oss till staden.
Det ska visst bli lite fin-dricka tills kvällen är här.
Jag ska INTE ha med mig några kassar hem.
Har inte satt min fot en butik på alldles förlänge.
Som sagt.
Det finns fortfarande kläder med prislappen i min garderob & det är inte riktigt oki.
Nej.

Jag ska ju spara till mitt hus.
Det behövs bara typ en 500,000 i kontantinsats.
SHiiiitttt.



Ikväll syns vi hun´.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du.... Man behöver inte kunna allt. Om du hade kunnat spela gitarr så hade du faktiskt kunnat allt här i världen ;)

2010-07-17 @ 15:40:24
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0