Min Elin.

Hemkommen efter en underbar powerwalk med en fin vän.
Man jobbar olika tider, umgås med olika folk.
Jodå.
Det var grymt längesen vi hade ett snack.
Bara hon & jag.
NU var det vara vi & Puff(vovven)
Bara skogen som hörde allt vi sa.
Hon är lika fager som vaniligt denna kvinna.
Att det skiljer ngr år på oss gör verkligen ingenting.
Hon är den yngre.
Jag den äldre.
Jag har genom åren försökt lära henne lite.(läs trott att jag gjorde det )
Nåväl.
Vi har haft kojor, klubbar, resebyråer, lekt med barbie & dockor genom åren.

Nu är det annat.
Men oj så skönt det är att ge sig ut på en promenad med en fin vän i skogen.
Som hon sa.
"Det är som vi sågs i går"
Det värms i hjärtar Elin.
Du värde mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0