My love.






Vid denna resa hade jag aldrig kunnat ana.
Att vi ska stå framför varandra en eftermiddag 2011.
Vi hade ju precis bytt våra ringar.
Jag vet att detta är nästan det enda som susar i mitt huvud nuförtiden.
Jag lever fortfarande på ruset and I´l love it.
Jag antar att detta är helt oki.
Eller?
Det är ju en av de största dagarna i vårt liv.
Jisses.
Tanken slog mig att det är ganska stort.
Att lova varandra evig kärlek.
Ja.
Det ger mig redan rysningar.
Att två ska bli en.
Magiskt & jag ser fram emot denna dagen.
Längtar allaredan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är helt okej att det nästan är det enda man tänker på och pratar om en tid innan! Ja visst är det stort, jag tror aldrig man riktigt fattar det...

2010-07-31 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0